سایت تبلیغاتی نیازجو
139,520 تومان
شماره آگهی: 2153
سایت تبلیغاتی نیازجو
آرایش پاک کن دوفاز(200m)

توضیحات آگهی

آرایش پاک کن دوفاز(200m)

پاک کردن آرایش چشم‌ و لب ، یکی از مهم‌ترین مراحل پاکسازی آرایش می باشد ؛ چرا که باقی‌مانده آرایش روزانه می‌تواند پوست حساس و نازک این نقاط را به راحتی دچار مشکل کند. از آنجایی که بیشتر محصولات آرایشی چشم یا لب حاوی ترکیبات مقاوم و ضدآب هستند ؛ بنابراین برای پاکسازی این نواحی باید از شوینده مناسبی استفاده کنیم که توان حل کردن این ترکیبات را داشته باشند. پاک کننده آرایش دو فاز ماسکانی ( فاقد الکل ) با به کارگیری ترکیبات تغذیه‌کننده ، مرطوب‌کننده و سیلیکون ، بدون ایجاد حساسیت یا تحریک پوستی ، انواع آرایش را پاک می‌کند. این آرایش پاک‌کن قابل استفاده برای انواع پوست می باشد و حتی پوست های حساس هم می توانند از آن استفاده کنند.
ترکیبات مرطوب‌کننده PCA موجود در آن ، با بهبود متابولیسم سلول‌های پوستی باعث شادابی و جوانی می شود.
ویتامینB5 موجود در محصول، پوست صورت را تقویت و تغذیه می‌کند و نرمی و لطافت پوست را به همراه دارد. این ویتامین به صورت موضعی به لایه زیرین پوست نفوذ کرده و در نتیجه باعث حفظ قوام و الاستیسیته ‏ی آن می شود.
محلول پاک کننده آرایش دو فاز بر پایه سیلیکون می باشد که، لطافت ابریشم‌گونه‌ای در سطح پوست ایجاد می کند.
ترکیبات:
آب دیونیزه، سیکلوپنتاسیلوکسان، پی ای جی-8، گلسیرین، عصاره برگ آلوئه باربادنسیس، سدیم پی سی آ، پتاسیم سوربات، سدیم بنزوات، دکسپانتنول، نیاسینامید، الانتویین، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
فواید:
مناسب برای پاک کردن هر نوع آرایش چشم و لب / رطوبت‌رسانی و نرم کنندگی پوست / فاقد پارابن
روش مصرف:
پس از تکان دادن ظرف، مقداری از محلول را بر روی پنبه قرار داده و به تمام نقاط صورت بمالید. لازم به ذکر است این محلول را نباید از روی پوست پاک نمود.
نحوه نگهداری:
از نور مستقیم خورشید و دسترس کودکان محافظت شود.
در جای خشک و خنک و در دمای 10 تا 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.
منع مصرف:
از تماس با چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم باز جلوگیری شود.